На криворізьких ГЗК Метінвесту підготувалися до роботи у зимовий період
У транспортних підрозділах гірничо-збагачувальних комбінатів Метінвесту виконали низку заходів з підготовки техніки, обладнання, виробничих та адміністративно-побутових приміщень до роботи у зимовий період.
Вже протягом двох тижнів нічна температура повітря у Кривому Розі опускається нижче нуля. Ранкові приморозки, особливо після дощу, змінюють ситуацію на дорогах. Такі сезонні зміни передбачають перехід транспорту на режим роботи в умовах холодів. У автотранспортних цехах Центрального та Інгулецького ГЗК та у автоцеху Північного ГЗК заздалегідь виконали щорічні заходи з підготовки до зими. Зокрема, провели заміну літніх шин на зимові на всіх легкових автомобілях, а також завезли та заскладували пісково-сольову суміш та відсів для підсипки маршрутів руху працівників по території цехів.
«На зимовий період ми закупили 180 тонн підсипкового матеріалу і підготували дві комбіновані дорожні машини МДК з піскорозкидальним обладнанням для посипання дорожнього покриття й відвалом для очищення доріг від снігу. Це машини всесезонні, із змінним обладнанням. Влітку вони працюють на пилопригніченні – зрошують автошляхи на проммайданчику комбінату і дорогу, що веде до нього», - розповів начальник автотранспортного цеху Центрального ГЗК Сергій Петрук.
Також одну машину МДК переобладнали на зиму і працівники автотранспортного цеху Інгулецького ГЗК. Ця техніка буде задіяна на підсипці автодорг підприємства та житломасиву Інгулець.
«Серед заходів з підготовки до зими на ІнГЗК також була проведена ревізія та ремонт автономних обігрівачів автокранів та салонів вахтових автомобілів, відновлений пошкоджений утеплювач трубопроводів системи опалення та виконана її промивка. Разом з цим ми продули калорифери головного корпусу повітрям, провели техобслуговування усіх вузлів уведення АТЦ із заміною манометрів, утеплили ворота виробничого корпусу 1-ї автоколони», - зазначив начальник автотранспортного цеху Інгулецького ГЗК В’ячеслав Коломоєць.
Належну підготовку до зміни сезону провели і північани. Як розповів начальник автоцеху Північного ГЗК Віктор Мірошниченко, на території цеху встановили нові електроопалювальні котли для обігріву приміщень, де проводяться ремонти й техобслуговування автомобілів, та ремонтних боксів у автоколонах. Також у боксах провели ревізію та відновлення замикаючих пристроїв воріт, виконали утеплення воріт та закриття щілин для захисту від вітру та холоду. Основна частина підготовчих робіт, окрім встановлення котлів, була виконана працівниками цеху.
«На зимовий період ми закупили 180 тонн підсипкового матеріалу і підготували дві комбіновані дорожні машини МДК з піскорозкидальним обладнанням для посипання дорожнього покриття й відвалом для очищення доріг від снігу. Це машини всесезонні, із змінним обладнанням. Влітку вони працюють на пилопригніченні – зрошують автошляхи на проммайданчику комбінату і дорогу, що веде до нього», - розповів начальник автотранспортного цеху Центрального ГЗК Сергій Петрук.
Також одну машину МДК переобладнали на зиму і працівники автотранспортного цеху Інгулецького ГЗК. Ця техніка буде задіяна на підсипці автодорг підприємства та житломасиву Інгулець.
«Серед заходів з підготовки до зими на ІнГЗК також була проведена ревізія та ремонт автономних обігрівачів автокранів та салонів вахтових автомобілів, відновлений пошкоджений утеплювач трубопроводів системи опалення та виконана її промивка. Разом з цим ми продули калорифери головного корпусу повітрям, провели техобслуговування усіх вузлів уведення АТЦ із заміною манометрів, утеплили ворота виробничого корпусу 1-ї автоколони», - зазначив начальник автотранспортного цеху Інгулецького ГЗК В’ячеслав Коломоєць.
Належну підготовку до зміни сезону провели і північани. Як розповів начальник автоцеху Північного ГЗК Віктор Мірошниченко, на території цеху встановили нові електроопалювальні котли для обігріву приміщень, де проводяться ремонти й техобслуговування автомобілів, та ремонтних боксів у автоколонах. Також у боксах провели ревізію та відновлення замикаючих пристроїв воріт, виконали утеплення воріт та закриття щілин для захисту від вітру та холоду. Основна частина підготовчих робіт, окрім встановлення котлів, була виконана працівниками цеху.