Є час до 5 липня: Криворізька філія «Газмережі» нагадала передати покази
Для того, аби отримати коректні нарахування за спожитий газ, необхідно вчасно вности показання лічильників. Від користувачів Криворізької філії «Газмережі» їх очікують у період 1 по 5 число щомісяця. Про це нагадала пресслужба підприємства.
Для зручності громадян та економії часу для цього передбачили декілька дистанційних способів:
- особистий кабінет на сайті ТОВ «Газмережі» за посиланням: https://my.grmu.com.ua/login
- особистий кабінет на сайті єдиної міської автоматизованої системи комунальних розрахунків «НОВА-КОМ» на вкладці «лічильники»;
- голосове меню IVR (натиснувши кнопку 2) або дочекавшись з’єднання з оператором контакт-центру.
Для прихильників останнього залишаємо контакти:
- (066) 300-2-888 (Vodafone);
- (098) 300-2-888 (Kyivstar);
- (093) 300-2-888 (Lifecell);
- (067) 62-92-104;
- (056) 462-61-04.
Зауважте, що потрібно надсилати показання приладу обліку, навіть якщо ви газом не користуєтеся. Це допоможе уникнути розбіжностей у розрахунках за спожитий газ з постачальником.
Для зручності громадян та економії часу для цього передбачили декілька дистанційних способів:
- особистий кабінет на сайті ТОВ «Газмережі» за посиланням: https://my.grmu.com.ua/login
- особистий кабінет на сайті єдиної міської автоматизованої системи комунальних розрахунків «НОВА-КОМ» на вкладці «лічильники»;
- голосове меню IVR (натиснувши кнопку 2) або дочекавшись з’єднання з оператором контакт-центру.
Для прихильників останнього залишаємо контакти:
- (066) 300-2-888 (Vodafone);
- (098) 300-2-888 (Kyivstar);
- (093) 300-2-888 (Lifecell);
- (067) 62-92-104;
- (056) 462-61-04.
Зауважте, що потрібно надсилати показання приладу обліку, навіть якщо ви газом не користуєтеся. Це допоможе уникнути розбіжностей у розрахунках за спожитий газ з постачальником.