Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Пам’ятні монети – доступні кожному: НБУ збільшив кількість товарів в інтернет-магазині та оновив список банків-дистриб’юторів

    18 Травня 2024, 10:00 Поділитися

    Національний банк України змінив розподіл тиражів пам’ятної нумізматичної та сувенірної продукції доступної онлайн та розширив перелік банків-дистриб’юторів, що реалізовують її на місцях, аби підвищити прозорість та забезпечити попит клієнтів. Про це повідомила пресслужба національного регулятора.

    Пам’ятні монети – доступні кожному: НБУ збільшив кількість товарів в інтернет-магазині та оновив список банків-дистриб’юторів

    Зокрема, через інтернет-магазин Національного банку реалізовуватимуть 60% від загального обсягу пам’ятних та інвестиційних монет. Раніше на онлайн-продажі виділяли 50%.
    «Частка реалізації нумізматичної продукції через офіційні банки-дистриб’ютори зменшується до 30% (було - 40%). Решта 10% від загального обсягу нумізматичної продукції, як і раніше, залишається для забезпечення представницьких потреб Національного банку», - зазначили в повідомленні.
    Щодо переліку банків-дистриб’юторів, то він зазнав змін: доповнився двома системно важливими банками, що мають широку мережу відділень та клієнтську базу, а також досвід роботи з нумізматичною продукцією - АТ «Ощадбанк» та АТ «ПУМБ». Вони розпочнуть роботу, як тільки підпишуть договори. Водночас з АТ «АБ «Радабанк» розривають співпрацю, він зможе реалізовувати продукцію НБУ на загальних умовах.

    Змінили і розподіл тиражів між з банками-дистриб’юторами, він став рівномірним – кожен отримуватиме 6%. До того ж ці фінансові установи отримали право самостійно встановлювати надбавку до роздрібної ціни НБУ на нумізматичну продукцію, але не вище 150%. 

    Нагадаємо, що  Україні з’явилася нова пам’ятна монета «День Європи» https://one.kr.ua/news/53141

    Зокрема, через інтернет-магазин Національного банку реалізовуватимуть 60% від загального обсягу пам’ятних та інвестиційних монет. Раніше на онлайн-продажі виділяли 50%.
    «Частка реалізації нумізматичної продукції через офіційні банки-дистриб’ютори зменшується до 30% (було - 40%). Решта 10% від загального обсягу нумізматичної продукції, як і раніше, залишається для забезпечення представницьких потреб Національного банку», - зазначили в повідомленні.
    Щодо переліку банків-дистриб’юторів, то він зазнав змін: доповнився двома системно важливими банками, що мають широку мережу відділень та клієнтську базу, а також досвід роботи з нумізматичною продукцією - АТ «Ощадбанк» та АТ «ПУМБ». Вони розпочнуть роботу, як тільки підпишуть договори. Водночас з АТ «АБ «Радабанк» розривають співпрацю, він зможе реалізовувати продукцію НБУ на загальних умовах.

    Змінили і розподіл тиражів між з банками-дистриб’юторами, він став рівномірним – кожен отримуватиме 6%. До того ж ці фінансові установи отримали право самостійно встановлювати надбавку до роздрібної ціни НБУ на нумізматичну продукцію, але не вище 150%. 

    Нагадаємо, що  Україні з’явилася нова пам’ятна монета «День Європи» https://one.kr.ua/news/53141

    Теги
    • #Україна
    • #нацбанк
    • #монети