Битва за спортивну славу продовжується: у Кривому Розі визначають кращих серед юнаків у волейболі за проєктом «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»
Спортивна зала криворізької гімназії №74 знову приймає любителів волейболу. Адже триває міський етап проєкту «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги».
Діти борються за право представляти честь міста на рівні області. Відповідні змагання заплановані на травень. Нині ж впродовж трьох днів у матчах зійдуться команди з 6 районів – Тернівський, Саксаганський, Центрально-Міський, Металургійний, Довгинцівський та Інгулецький.
«Такі змагання покращують соціалізацію. Вони дозволяють дітям відчути себе переможцями. Спонукають займатися спортом і вести більш активне життя, не лежати на дивані, не гратися в телефоні, комп'ютері, а розвиватися фізично. Тому такі змагання дуже-дуже актуальні на даний момент», - зауважила консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Лариса Снєгова.
Кирило грає за Тернівський район. Волейбол йому одразу сподобався, як тільки він з ним познайомився.
«Дуже подобається цей вид спорту. Дуже хочеться виграти, щоб не було поразок», - каже хлопець.
Вчитель фізичної культури школи №61 Вікторія Котар ділиться, звісно, що без впливу війни на дітей не обійшлося. Спочатку певний час вони не могли тренуватися зовсім.
«І лише в цьому році ми один раз на тиждень могли збиратися в школу. Звісно, результат не такий буде, як ми хотіли. Рівень гри не такий зовсім. Ми завжди були переможцями, а цього року спробуємо. У дівчат трішечки вийшло. Не переможці, але друге місце у дівчат. А хлопці тільки показуватимуть свої результати», - прокоментувала пані Вікторія.
Ілля з Металургійного району підтримує проведення таких спортивних зустрічей у нашому місці.
«Ми можемо розвіятися, тут ми можемо показати свій талант, свій характер і можемо бути собою. Ми можемо познайомитися з іншими дітьми з інших районів. Дуже прикольно, що є такі змагання», - додав криворіжець.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що у Кривому Розі відзначили переможців конкурсу «Навчальний малюнок».