Укрпошта впровадила електронну марку для рекомендованих листів: як вона працюватиме
Укрпошта ввела в обіг електронну марку. Поки,що вона буде доступною лише для рекомендованих листів, а з наступного року – для всіх решти. Марка матиме вигляд QR-коду. Кожен зможе замовити, завантажити та роздрукувати її на принтері всього за декілька хвилин. Це дозволить прискорити процес відправки листа та зменшити черги у відділеннях. Про нововведення повідомила пресслужба Укрпошти.
Раніше, для того щоб відправити рекомендований лист потрібно було вистояти в черзі й дочекатися, поки оператор наклеїть низку марок на один конверт, аби їхня вартість відповідала вазі відправлення. Відтепер це відійде у минуле, адже кожен зможе оформити такі листи онлайн в Особистому кабінеті, і роздрукувати унікальну марку просто в себе вдома чи в офісі. Готовий лист потрібно буде просто занести до відділення і все. Далі всі операції з відправленнями можна буде відстежувати на сайті або в мобільному додатку.
«Послуга електронної марки насамперед стане цікавою для великих державних інституцій, а також юристів, нотаріусів, які відправляють кореспонденцію у великих обсягах. Наразі електронна марка доступна для рекомендованих листів, а у 2024 році скористатися послугою зможуть українці, які відправлятимуть прості листи», – додали у пресслужбі.
Проте філателістам та звичайним поціновувачам традиційних художніх марок хвилюватися не треба. Вони залишаться доступними для використання і колекціонування навіть після впровадження сервісу і для простих листів.
Нещодавно у Кривому Розі погасили нові поштові марки «Героїчні професії. Залізні люди».