Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Ніякого спаму,марковані розпаковки та огляди: у Кривому Розі змінилися правила реклами

    5 Жовтня 2023, 13:00 Поділитися

    З жовтня в рекламній сфері почали діяти нові закони, що відповідають нормам ЄС. Відтепер підприємці, блогери, розміщуючи рекламний контент повинні його відповідно маркувати та повідомляти про спонсорство. Під заборону також потрапило просування азартних ігор та розсилка спаму. За порушення нових заборон передбачені штрафи і не маленькі. Про це повідомило видання Pro Гроші.

    Ніякого спаму,марковані розпаковки та огляди: у Кривому Розі змінилися правила реклами

    Регулювання у сфері реклами є частиною рекомендацій, отриманих від Європейської комісії разом зі статусом кандидата. З жовтня почали діяти зміни, внесені до закону «Про рекламу» та інші закони України. Нововведення відповідають встановленим у ЄС нормам та стосуються просуваючого контенту на телебаченні, в мережі Інтернет, соціальних мережах, тощо. 

    Рекламою тепер вважають – «інформацію про особу, ідею та/або товар, розповсюджену за грошову чи іншу винагороду або з метою самореклами в будь-якій формі та в будь-який спосіб, і призначену, щоб сформувати або підтримати у прямий або непрямий спосіб обізнаність споживачів». Зокрема закон тепер зобов’язує блогерів на YouTube, Facebook, Instagram та інших платформах маркувати свої пости й відео як рекламні та повідомляти користувачів про партнерство. Причому під дію закону потрапляють і випадки співпраці по бартеру, або за знижку.  

    Отже тепер не промарковані розпаковки, огляди та рекомендації загрожують блогерам штрафами у розмірі п’ятикратному вартості наданої послуги. Якщо ж суму встановити неможливо - є фіксований розмір – до 300 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, а саме 5 100 грн. 

    Також внесли обмеження щодо реклами азартних ігор. Відтепер у сюжетах не можна:  
    - знімати людей, молодших 21 року;  
    - формувати думку, що виграти дуже легко і це може стати стабільним джерелом доходів; 
    - використовувати приховану рекламу; 
    - рекламувати об’єкти права інтелектуальної власності без ліцензії.  
    Штрафи за такі порушення сягають 2,1 млн грн. 

    На законодавчому рівні ввели покарання за спам: рекламні повідомлення, які надходять на електронну пошту, у месенджери, чат-боти, сайти, соцмережі; масові дзвінки без письмової згоди з користувачем; тощо. Воно передбачає штраф у 3 тисячі неоподаткованих мінімумів доходів українців (51 тис. грн). 

    Нагадаємо, що з новим додатком ваші дані та борги завжди під рукою.

    Регулювання у сфері реклами є частиною рекомендацій, отриманих від Європейської комісії разом зі статусом кандидата. З жовтня почали діяти зміни, внесені до закону «Про рекламу» та інші закони України. Нововведення відповідають встановленим у ЄС нормам та стосуються просуваючого контенту на телебаченні, в мережі Інтернет, соціальних мережах, тощо. 

    Рекламою тепер вважають – «інформацію про особу, ідею та/або товар, розповсюджену за грошову чи іншу винагороду або з метою самореклами в будь-якій формі та в будь-який спосіб, і призначену, щоб сформувати або підтримати у прямий або непрямий спосіб обізнаність споживачів». Зокрема закон тепер зобов’язує блогерів на YouTube, Facebook, Instagram та інших платформах маркувати свої пости й відео як рекламні та повідомляти користувачів про партнерство. Причому під дію закону потрапляють і випадки співпраці по бартеру, або за знижку.  

    Отже тепер не промарковані розпаковки, огляди та рекомендації загрожують блогерам штрафами у розмірі п’ятикратному вартості наданої послуги. Якщо ж суму встановити неможливо - є фіксований розмір – до 300 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, а саме 5 100 грн. 

    Також внесли обмеження щодо реклами азартних ігор. Відтепер у сюжетах не можна:  
    - знімати людей, молодших 21 року;  
    - формувати думку, що виграти дуже легко і це може стати стабільним джерелом доходів; 
    - використовувати приховану рекламу; 
    - рекламувати об’єкти права інтелектуальної власності без ліцензії.  
    Штрафи за такі порушення сягають 2,1 млн грн. 

    На законодавчому рівні ввели покарання за спам: рекламні повідомлення, які надходять на електронну пошту, у месенджери, чат-боти, сайти, соцмережі; масові дзвінки без письмової згоди з користувачем; тощо. Воно передбачає штраф у 3 тисячі неоподаткованих мінімумів доходів українців (51 тис. грн). 

    Нагадаємо, що з новим додатком ваші дані та борги завжди під рукою.

    Теги
    • #правила
    • #обмеження
    • #реклама