Споживачам газу на Криворіжжі до особистого кабінету додали нові послуги
За численними побажаннями споживачів «ГАЗМЕРЕЖІ» доопрацювали особистий кабінет, розширили можливості клієнтів та додали нові опції. Про це повідомила Криворізька філія ТОВ «Газорозподільні мережі України».
Завдяки зручності та інтуїтивності сервісу користувачі можуть вирішувати низку питань щодо розподілу газу і не витрачати час на візити у Центри обслуговування чи дзвінки у Контакт-центр, а також не чекати на друковані платіжки.
Тепер користувачі можуть додавати необмежену кількість особових рахунків, що значно полегшить сплату послуг.
Компанія не зупиняється на досягнутому, і продовжить працювати над вдосконалення сервісу.
Криворіжці вже можуть ознайомитися з нововведеннями на офіційному сайті «ГАЗМЕРЕЖІ», або на сторінці Криворізької філії товариства за посиланням.
Тепер користувачі можуть додавати необмежену кількість особових рахунків, що значно полегшить сплату послуг.
Компанія не зупиняється на досягнутому, і продовжить працювати над вдосконалення сервісу.
Криворіжці вже можуть ознайомитися з нововведеннями на офіційному сайті «ГАЗМЕРЕЖІ», або на сторінці Криворізької філії товариства за посиланням.