«єМалятко» для батьків: Уряд оновив порядок отримання послуг для дитини
Експериментальний сервіс «єМалятко» для новоспечених батьків запрацював в Україні два роки тому. За ним надаються дев'ять послуг, необхідних при народженні малюка. Уряд підтвердив ефективність ініціативи та вніс в неї деякі корективи. Про це повідомив Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Завдяки змінам, батьки замість однієї обов’язкової послуги зможуть скористатися одразу чотирма. Решта буде на вибір. Перелік обов’язкових опцій виглядає так:
- реєстрація народження та визначення походження хлопчиків та дівчаток;
- внесення відомостей до Реєстру пацієнтів в електронній системі охорони здоров’я;
- реєстрація в Держреєстрі фізичних осіб-платників податків;
- внесення свідчень до Єдиного державного демографічного реєстру.
«На вибір можна отримати послугу з призначення допомоги при народженні дитини. А також надання грошової компенсації вартості одноразової допомоги «пакунок малюка». Крім цього, для багатодітних сімей доступні послуги з отримання відповідного статусу та допомоги на дітей, яких виховують у таких родинах (за умови реалізації відповідних послуг на порталі Дія)», - зазначив Федоров.
Загалом, з моменту появи «єМалятка» 89% батьків обрали його для реєстрації народження дітей. Мова про понад 400 тис. українців. Рівень позитивної оцінки послуги – 95%.
- внесення відомостей до Реєстру пацієнтів в електронній системі охорони здоров’я;
- реєстрація в Держреєстрі фізичних осіб-платників податків;
- внесення свідчень до Єдиного державного демографічного реєстру. «На вибір можна отримати послугу з призначення допомоги при народженні дитини. А також надання грошової компенсації вартості одноразової допомоги «пакунок малюка». Крім цього, для багатодітних сімей доступні послуги з отримання відповідного статусу та допомоги на дітей, яких виховують у таких родинах (за умови реалізації відповідних послуг на порталі Дія)», - зазначив Федоров. Загалом, з моменту появи «єМалятка» 89% батьків обрали його для реєстрації народження дітей. Мова про понад 400 тис. українців. Рівень позитивної оцінки послуги – 95%.