Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    На Північному ГЗК Метінвесту розширили можливості залізничної служби

    22 Червня 2023, 12:38 Поділитися

    В управлінні залізничного транспорту Північного гірничо-збагачувального комбінату утворили новий цех, який забезпечуватиме утримання, поточні та капітальні ремонти колій, а також переукладання пересувних колій кар'єрів та відвалів.

    На Північному ГЗК Метінвесту розширили можливості залізничної служби

    Північний ГЗК, найбільший серед гірничодобувних підприємств Кривого Рогу, має потужні видобувний та переробний комплекси, а також розгалужену виробничу інфраструктуру. По території комбінату прокладена мережа колій, загальна протяжність яких складає майже 300 кілометрів, поєднаних між собою 496 стрілочними переводами. Забезпечення повсякчасної роботи залізниці – задача відповідальна й непроста. Від 1 червня її виконують співробітники новоствореного цеху поточного утримання та ремонту колій.

    До складу цеху входить п’ять дільниць. Перша обслуговуватиме колії, які задіяні на вивезенні гірничої маси з Першотравневого кар’єру, друга виконуватиме ті ж роботи у Ганнівському, у зоні відповідальності третьої – утримання, поточні та капітальні ремонти колій цеху зовнішнього залізничного транспорту. Експлуатацією та ремонтами колійної техніки займатиметься дільниця №4. П’ята обслуговуватиме пристрої сигналізації, централізації та блокування для керування стрілочними переводами.

    Попри складнощі воєнного часу Північний ГЗК продовжує за частково зменшеної завантаженості потужностей видобувати руду, виробляти товарний концентрат і окатки. А значить залізниця має працювати чітко і справно. У планах цеху поточного утримання та ремонту колій на 2023 рік підтримувати у робочому стані колійну мережу, капітально відремонтувати 2,1 км колій, 5 комплектів стрілочних переводів, а також перебудувати 33 км пересувних колій у Першотравневому, Ганнівському кар’єрах та на відвалах.

    «Аби підтримувати сталість підприємства в умовах війни, ми на Північному ГЗК варіюємо виробництво, працюємо над операційною ефективністю, зберігаємо та підтримуємо трудовий колектив північан. У 2023 році ми знайшли можливість створити нову структурну одиницю на понад 100 робочих місць, забезпечити працівників стабільною зарплатнею та надати їм соціальні гарантії, що у нинішніх обставинах є надзвичайно важливим. Разом з цим ми розширили можливості залізничної служби підприємства. Ми впевнено розраховуємо на покращення якості обслуговування колій, що забезпечить безперебійне транспортування гірничої маси у межах комбінату та відвантаження готової продукції партнерам-металургам», - зазначив Андрій Скачков, генеральний директор Північного ГЗК Групи Метінвест

    У 2023 році усі підрозділи Північного ГЗК, зокрема управління залізничного транспорту,  відзначатимуть 60-річчя підприємства. Стійкість і професіоналізм колективу дозволили йому втримувати виробничий стрій і живити економіку країни у важкі часи війни. Це дає впевненість у тому, що з настанням миру усі цехи Північного запрацюють на повну, а мобілізовані колеги повернуться на свої робочі місця.

    Північний ГЗК, найбільший серед гірничодобувних підприємств Кривого Рогу, має потужні видобувний та переробний комплекси, а також розгалужену виробничу інфраструктуру. По території комбінату прокладена мережа колій, загальна протяжність яких складає майже 300 кілометрів, поєднаних між собою 496 стрілочними переводами. Забезпечення повсякчасної роботи залізниці – задача відповідальна й непроста. Від 1 червня її виконують співробітники новоствореного цеху поточного утримання та ремонту колій.

    До складу цеху входить п’ять дільниць. Перша обслуговуватиме колії, які задіяні на вивезенні гірничої маси з Першотравневого кар’єру, друга виконуватиме ті ж роботи у Ганнівському, у зоні відповідальності третьої – утримання, поточні та капітальні ремонти колій цеху зовнішнього залізничного транспорту. Експлуатацією та ремонтами колійної техніки займатиметься дільниця №4. П’ята обслуговуватиме пристрої сигналізації, централізації та блокування для керування стрілочними переводами.

    Попри складнощі воєнного часу Північний ГЗК продовжує за частково зменшеної завантаженості потужностей видобувати руду, виробляти товарний концентрат і окатки. А значить залізниця має працювати чітко і справно. У планах цеху поточного утримання та ремонту колій на 2023 рік підтримувати у робочому стані колійну мережу, капітально відремонтувати 2,1 км колій, 5 комплектів стрілочних переводів, а також перебудувати 33 км пересувних колій у Першотравневому, Ганнівському кар’єрах та на відвалах.

    «Аби підтримувати сталість підприємства в умовах війни, ми на Північному ГЗК варіюємо виробництво, працюємо над операційною ефективністю, зберігаємо та підтримуємо трудовий колектив північан. У 2023 році ми знайшли можливість створити нову структурну одиницю на понад 100 робочих місць, забезпечити працівників стабільною зарплатнею та надати їм соціальні гарантії, що у нинішніх обставинах є надзвичайно важливим. Разом з цим ми розширили можливості залізничної служби підприємства. Ми впевнено розраховуємо на покращення якості обслуговування колій, що забезпечить безперебійне транспортування гірничої маси у межах комбінату та відвантаження готової продукції партнерам-металургам», - зазначив Андрій Скачков, генеральний директор Північного ГЗК Групи Метінвест

    У 2023 році усі підрозділи Північного ГЗК, зокрема управління залізничного транспорту,  відзначатимуть 60-річчя підприємства. Стійкість і професіоналізм колективу дозволили йому втримувати виробничий стрій і живити економіку країни у важкі часи війни. Це дає впевненість у тому, що з настанням миру усі цехи Північного запрацюють на повну, а мобілізовані колеги повернуться на свої робочі місця.

    Теги
    • #метінвест