Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Люди по всьому світу починають уникати новин про війну в Україні, щоб не засмучуватися, – дослідження

    17 Червня 2023, 21:00 Поділитися

    За останні шість років кількість людей по всьому світі, які надзвичайно цікавляться новинами, знизилася на чверть. Крім того, останнім часом починає зростати кількість тих, хто навмисне уникає новин на важливі теми, зокрема – про війну в Україні. Про це йдеться у звіті Інтитуту Reuters Оксфордського університету.

    Люди по всьому світу починають уникати новин про війну в Україні, щоб не засмучуватися, – дослідження

    Шість років тому, в 2017 році, частка людей, які постійно цікавилися новинами, складала 63%. У 2023 році ця цифра знизилася до 48%. Більше того, кожен третій (36%) почав уникати новини на важливі теми, серед яких війна в Україні, національна політика, зміна клімату. Дослідники відзначають, що роблять вони це, аби захистити своє психічне здоров’я, адже ті викликають у них депресивні почуття. 

    Дослідження показало, що традиційні засоби поширення новин, такі як телебачення та друковані ЗМІ, занепадають. Онлайн-читачі також стали цікавитися новинами рідше, зокрема в соцмережі Facebook кількість споживачів відповідної інформації скоротилася із 42% до 28%.

    У той же час на підйомі TikTok та Instagram. Дослідження показує, що кожна п'ята людина у віці від 18 до 24 років дізнається новини із TikTok. Як зазначають дослідники, молоде покоління в даному аспекті все більше приділяє уваги знаменитостям та інфлюєнсерам, ніж традиційним журналістам. 

     

    Шість років тому, в 2017 році, частка людей, які постійно цікавилися новинами, складала 63%. У 2023 році ця цифра знизилася до 48%. Більше того, кожен третій (36%) почав уникати новини на важливі теми, серед яких війна в Україні, національна політика, зміна клімату. Дослідники відзначають, що роблять вони це, аби захистити своє психічне здоров’я, адже ті викликають у них депресивні почуття. 

    Дослідження показало, що традиційні засоби поширення новин, такі як телебачення та друковані ЗМІ, занепадають. Онлайн-читачі також стали цікавитися новинами рідше, зокрема в соцмережі Facebook кількість споживачів відповідної інформації скоротилася із 42% до 28%.

    У той же час на підйомі TikTok та Instagram. Дослідження показує, що кожна п'ята людина у віці від 18 до 24 років дізнається новини із TikTok. Як зазначають дослідники, молоде покоління в даному аспекті все більше приділяє уваги знаменитостям та інфлюєнсерам, ніж традиційним журналістам. 

     

    Теги
    • #новини