Весною почала гудіти трансмісія — наскільки це серйозно?
Серед величезної палітри «підозрілих звуків», які може видавати автомобіль, навесні особливо частим стає звук гудіння з боку трансмісії. Як і будь-які позаштатні звуки, цей свідчить, що з автомобілем не все гаразд, тому у водіїв, що його чують, різко псується настрій. Але насправді треба радіти, а не засмучуватися, адже звук — перший симптом, який допомагає усунути несправність на ранньому етапі максимально швидко і дешево.
Найчастіші причини гудіння
Гудіння, як і інші звуки, може бути викликано різними причинами, тому є лише показанням для діагностики. Однак досвідчений водій може здогадатися у чому справа за непрямими ознаками.
1. Якщо автомобіль, що гуде, повнопривідний і часто їздить по весняному бездоріжжю, можете відразу замовляти на Автопро підшипник передньої маточини. Це вразливе місце для таких авто. Іноді звук може з'явитися після проїзду глибокою калюжею — через те, що в підшипник потрапляє вода і змиває мастило. Найчастіше таким чином ламаються підшипники на передній осі, на аналогічну ситуацію може виникнути і ззаду. Гудіння тут дає можливість замінити підшипник до того, як він розвалиться, і через вібрацію постраждає набагато дорожчий гомокінетичний шарнір.
2. Якщо автомобіль їздить нормальними дорогами, але все одно почав гудіти після зими, значить, у всьому винен карданний вал, а точніше, дорожня сіль, яка потрапила на нього і викликала корозію на підшипниках. Втім, карданний вал може бути просто старий і не витримати підвищених зимових навантажень. Зверніться до сервісу, щоб з'ясувати, які саме його компоненти треба замінити, і зробіть це до того, як посипається весь вузол.
3. Якщо за автомобілем погано стежать, і в редукторі закінчується мастило, гудіти може саме цей вузол. Це всесезонна проблема, але, як відомо, взимку витрата мастила більша, особливо, якщо не замінити його на зимове вчасно. Відмінною ознакою проблеми є те, що гудіння посилюється при наборі швидкості, а крім того, можна виявити сліди мастила на хвостовику редуктора, потік з-під кришки або на гумових манжетах півосей. Ну і, звичайно, у цьому випадку можна перевірити рівень мастила самостійно.
Звуки гудіння з ремісії зазвичай є ознакою серйозних проблем, але вказують різні дрібні несправності. Щоб ці дрібниці такими і залишилися, не варто затягувати звернення до сервісу, де з'ясують, у чому точно проблема, і вирішать її без наслідків.