Протягом лютого вебпорталом Центру «Віза» скористалося понад вісім тисяч людей, найактивнішими були жінки
Останні роки в нашій державі цифровізують різні послуги, а отримати допомогу чи будь-яку інформацію можна, не виходячи з оселі. Гарним прикладом є вебпортал міського Центру «Віза». Протягом останнього місяця сайтом скористалось більше восьми тисяч людей. Крім того, до органів місцевого самоврядування звернулось понад 79 тисяч громадян. Таку статистичну інформацію оприлюднили на сайті виконкому Криворізької міської ради.
За статистикою, у лютому цього року на сайт Центру «Віза» завітало 8 297 користувачів. Нових відвідувачів порталу минулого місяця було 62% від загальної кількості. Загалом переглянули 31 163 сторінки, найпопулярнішою стала «Запис на прийом». Значним попитом користується розділ «Послуги», завдяки якому можна повністю підготуватися до відвідування ЦНАПу.
Крім того, в лютому найактивнішими користувачами були жінки, їх зафіксували на сайті 66,5%. Також за місяць порталом скористалось 40,8% молоді у віці 18-34 роки, 28,2% громадян віком від 35 до 54 років й 14,5% представників старшого покоління.
Поміж тим, на сайт «Візи» минулого місяця завітали мешканці з 48 країн світу. Найбільше з України, Польщі, Німеччини, Нідерландів та США. До топ-5 міст нашої держави, де територіально знаходились користувачі сайту, потрапили Кривий Ріг, Київ, Дніпро, Львів та Одеса.
Окрім того, станом на 1 березня до міських органів самоврядування звернулось 78 505 осіб. Особистої консультації потребували понад 70 тисяч громадян, телефонували більше чотирьох тисяч криворіжців. Також онлайн-послуги були актуальними для 2 442 людей. Найчастіше криворіжці користувались послугами соціального захисту (36%), реєстрації місця проживання (28%), а також звертались стосовно паспортних питань (5%), дозволів (2%) й реєстрацій бізнесу (2%).