В Україні оновили перший розділ тестових запитань для складання теоретичного іспиту в сервісному центру МВС для отримання водійського посвідчення
Днями стало відомо про зміни в екзаменаційних білетах для теоретичного іспиту, що складається для отримання водійських прав. Зокрема, збільшили кількість тестових питань, переформулювали їх простіше, ввели деякі терміни й замінили два позначення. Правила складання іспиту при цьому не змінились. Таку інформацію опублікували на сайті Головного сервісного центру МВС України.
![В Україні оновили перший розділ тестових запитань для складання теоретичного іспиту в сервісному центру МВС для отримання водійського посвідчення](/images/16x9/photo_2023-01-29_18-15-16.jpg)
27 січня стало відомо про оновлення першого розділу тестових питань до екзаменаційних білетів для теоретичного іспиту в сервісних центрах МВС. Провідною метою було охоплення найуживаніших, популярних й звичних термінів, що використовуються водіями та пішоходами. Раніше було 30 тестових питань, наразі їх 79. Їх переформулювали й зробили простішими.
Безпосередньо, в перший розділ додали питання на перевірку знань таких термінів як: «тротуар», «узбіччя», «велосипедна смуга», «велосипедна доріжка», «шляхопровід», «естакада», «розподільна смуга» тощо.
Також впровадили й деякі технічні зміни в Правила дорожнього руху. Зокрема, термін «працівник поліції» змінили в тексті екзаменаційних білетів на «поліцейський», замість «інвалід» буде тепер термін «водій з інвалідністю».
Деякі нововведення стосуються й вигляду розподільного знаку «водій з інвалідністю». Тепер він уніфікований із дорожніми знаками у Європейському Союзі.
Крім того, змінили алгоритм відображення варіантів відповідей у білетах, вони будуть у випадковому порядку. Тобто у тестових запитаннях передбачатиметься випадкова послідовність варіантів відповідей ‒ завчити комбінації правильних відповідей вже не вдасться.
Самі правила складання теоретичного іспиту в сервісному центрі не змінились. Як і раніше, претендент на отримання водійського посвідчення має відповісти на 20 запитань протягом 20 хвилин, можна припуститись лише двох помилок. Питання розподіляються за таким принципом:
‒ про правила дорожнього руху ‒ 10 тестів;
‒ з основ безпеки руху ‒ чотири запитання;
‒ про будову та експлуатацію транспортного засобу відповідної категорії ‒ чотири запитання;
‒ надання першої домедичної допомоги ‒ два тести.
Пройти тест на знання правил дорожнього руху можна у тренажері за наступним посиланням.
‒ про правила дорожнього руху ‒ 10 тестів;
‒ з основ безпеки руху ‒ чотири запитання;
‒ про будову та експлуатацію транспортного засобу відповідної категорії ‒ чотири запитання;
‒ надання першої домедичної допомоги ‒ два тести. Пройти тест на знання правил дорожнього руху можна у тренажері за наступним посиланням.
![](/static/img/novideo.jpg)
![](/static/img/novideo.jpg)
![](/static/img/novideo.jpg)