Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    «Свято наближається»: «Укрпошта» оголосила конкурс на розробку ескізу різдвяної поштової марки

    16 Жовтня 2022, 16:47 Поділитися

    Незважаючи на військове вторгнення рф, мешканці нашої країни продовжують підтримувати різні традиції й відзначати свята. Тому «Укрпошта» розпочала конкурс, до якого можуть долучитися митці й художники, щоб створити нову поштову марку. Ескіз має містити традиційні символи Різдва та Нового року. Таку інформацію розмістили на сайті «Укрпошти».

    «Свято наближається»: «Укрпошта» оголосила конкурс на розробку ескізу різдвяної поштової марки

    Найбільша поштова компанія держави організувала спеціальний конкурс на створення ескізу для чергової марки. Долучитись запрошують ілюстраторів, художників та дизайнерів, які можуть продемонструвати ескіз поштової марки «З Різдвом Христовим та Новим роком!».

    «Різдвяне диво – це зовсім не про магію. Це про те, коли сотні тисяч людей, охоплених спільним бажанням, кожен в свій спосіб докладається до його реалізації. Різдвяне диво для України – це не тільки про завершення війни, а ще й про те, що буде після цього завершення: чоловіки, сини, брати повернуться з війни додому, мами з малими дітками приїдуть з-за кордонів, наші красиві українські жінки знову почнуть усміхатися, а мужні чоловіки – повернуться до мирного життя, в якому вони були водіями, фінансистами, підприємцями, айтішниками. Я вірю, що коли «Укрпошта» матеріалізує українське різдвяне диво у вигляді поштової марки, а всі українці повірять в нього – воно обов’язково станеться. Випуск різдвяної марки був традицією в «Укрпошті», а цьогоріч – це ще й наш обов’язок. Обов’язок пронести крізь війну промінчик мирного життя, в якому є сімейні свята і традиції, і до якого ми всі обов’язково повернемось після перемоги України», – наголосив генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський.

    У ескізі мають бути головні символи Різдва та Нового року, українські святкові атрибути, а також національний колорит. Представити його слід у вигляді малюнка, графічного макета з візуалізацією у форматі JPEG, 300 dpi. Використання різних елементів у ескізі марки не має порушувати авторські права. Від одного учасника не може бути представлено більше п’яти робіт.

    Надіслати свої роботи можна з 15 по 25 жовтня включно, але слід обов’язково зареєструватись. Роботу-переможницю відтворять на поштових марках України.

    «Укрпошта залишає за собою право запропонувати іншим учасникам, авторам цікавих ідей, співпрацю з публікації їхніх робіт на різдвяних конвертах і картках», ‒ вказується на сайті.

    Найбільша поштова компанія держави організувала спеціальний конкурс на створення ескізу для чергової марки. Долучитись запрошують ілюстраторів, художників та дизайнерів, які можуть продемонструвати ескіз поштової марки «З Різдвом Христовим та Новим роком!».

    «Різдвяне диво – це зовсім не про магію. Це про те, коли сотні тисяч людей, охоплених спільним бажанням, кожен в свій спосіб докладається до його реалізації. Різдвяне диво для України – це не тільки про завершення війни, а ще й про те, що буде після цього завершення: чоловіки, сини, брати повернуться з війни додому, мами з малими дітками приїдуть з-за кордонів, наші красиві українські жінки знову почнуть усміхатися, а мужні чоловіки – повернуться до мирного життя, в якому вони були водіями, фінансистами, підприємцями, айтішниками. Я вірю, що коли «Укрпошта» матеріалізує українське різдвяне диво у вигляді поштової марки, а всі українці повірять в нього – воно обов’язково станеться. Випуск різдвяної марки був традицією в «Укрпошті», а цьогоріч – це ще й наш обов’язок. Обов’язок пронести крізь війну промінчик мирного життя, в якому є сімейні свята і традиції, і до якого ми всі обов’язково повернемось після перемоги України», – наголосив генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський.

    У ескізі мають бути головні символи Різдва та Нового року, українські святкові атрибути, а також національний колорит. Представити його слід у вигляді малюнка, графічного макета з візуалізацією у форматі JPEG, 300 dpi. Використання різних елементів у ескізі марки не має порушувати авторські права. Від одного учасника не може бути представлено більше п’яти робіт.

    Надіслати свої роботи можна з 15 по 25 жовтня включно, але слід обов’язково зареєструватись. Роботу-переможницю відтворять на поштових марках України.

    «Укрпошта залишає за собою право запропонувати іншим учасникам, авторам цікавих ідей, співпрацю з публікації їхніх робіт на різдвяних конвертах і картках», ‒ вказується на сайті.

    Теги
    • #марка
    • #конкурс
    • #укрпошта