Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Кабінет міністрів вжив заходів, щоб уникнути дефіциту пального та стримати зростання цін на нього

    12 Березня 2022, 18:08 Поділитися

    11 березня на засіданні уряду ухвалили рішення, щоб уникнути дефіциту пального на АЗС та стримати зростання ціни на нього. Про це повідомила на своїй сторінці у соцмережі міністр економіки України Юлія Свириденко.

    Кабінет міністрів вжив заходів, щоб уникнути дефіциту пального та стримати зростання цін на нього

    «Ми затвердили зміни до формули, за якою рахуємо максимальну дозволену ціну пального на заправках – збільшили ціну логістики та доплату до котирування у Північно-західній Європі (NWE). Це дозволить мережам АЗС включати в розрахунок ті додаткові витрати, що виникли після переорієнтації постачання з Білорусі та Росії на західний кордон України (Польщу, Румунію, Угорщину). Збільшення формули дає економічний стимул мережам завозити більше пального», - зазначила міністерка економіки. 

    Також було схвалено ще одне рішення – подали на розгляд Верховної Ради законопроект, який скасовує акциз на пальне та знижує ставку ПДВ з 20% до 7%, що значно зменшує розмір податків, які раніше становили більше половини ціни на пальне.

    Обидва рішення наберуть чинності одночасно, а нову формулу буде застосовано після того, як Верховна Рада проголосує за зниження податків. Як результат, мережі заправок завезуть більше пального, а ціна на нього не зросте. 

    «Ми будемо й надалі уважно стежити за ситуацією на світовому ринку пального і відкоригуємо ціну логістики та розмір доплати до котирування (премію), як тільки вони зменшаться. Розмір націнки українських мереж АЗС не зросте, і залишиться на рівні, що був встановлений за кілька днів до початку російського вторгнення: 4,55 грн на літр бензинів та 5 грн на літр дизелю», - повідомляє Юлія Свириденко.

    «Ми затвердили зміни до формули, за якою рахуємо максимальну дозволену ціну пального на заправках – збільшили ціну логістики та доплату до котирування у Північно-західній Європі (NWE). Це дозволить мережам АЗС включати в розрахунок ті додаткові витрати, що виникли після переорієнтації постачання з Білорусі та Росії на західний кордон України (Польщу, Румунію, Угорщину). Збільшення формули дає економічний стимул мережам завозити більше пального», - зазначила міністерка економіки. 

    Також було схвалено ще одне рішення – подали на розгляд Верховної Ради законопроект, який скасовує акциз на пальне та знижує ставку ПДВ з 20% до 7%, що значно зменшує розмір податків, які раніше становили більше половини ціни на пальне.

    Обидва рішення наберуть чинності одночасно, а нову формулу буде застосовано після того, як Верховна Рада проголосує за зниження податків. Як результат, мережі заправок завезуть більше пального, а ціна на нього не зросте. 

    «Ми будемо й надалі уважно стежити за ситуацією на світовому ринку пального і відкоригуємо ціну логістики та розмір доплати до котирування (премію), як тільки вони зменшаться. Розмір націнки українських мереж АЗС не зросте, і залишиться на рівні, що був встановлений за кілька днів до початку російського вторгнення: 4,55 грн на літр бензинів та 5 грн на літр дизелю», - повідомляє Юлія Свириденко.

    Теги
    • #паливо
    • #рішення
    • #азс