"Укрпошта" оголосила переможця конкурсу на кращий ескіз марки про "русский военный корабль"
Головний оператор поштового зв'язку "Укрпошта" нещодавно проводив на своїй сторінці у соцмережах конкурс серед підписників на нові ідеї для поштових марок. Темою для творчості стала вже добре відома фраза «Русский военный корабль, иди на#уй!». 11 березня компанія визначила переможця. Про це стало відомо з офіційної сторінки "Укрпошти" у соцмережах.
8 березня у соцмережах компанія повідомила, що отримала майже 500 листів з ідеями для поштових марок. Через велику кількість заявок компанія відібрала 20 кращих з філателістичної точки зору робіт та виставила їх на громадське голосування.
11 березня Укрпошта оголосила переможця, ним став український художник Boris Groh, за якого проголосувало понад 1700 осіб з 8 тисяч усіх голосів
"Укрпошта" зазначила, що цю ілюстрацію надрукують масовим тиражем якнайскоріше, після завершення організаційних питань, щоб українці вже могли користуватися маркою.