Одна із служб таксі запровадила нові послуги: евакуацію до іншого міста та волонтерську поїздку
Нещодавно стало відомо про нові корисні функції для користувачів Uklon. Зокрема, українці за допомогою таксі змогу евакуюватись до більш безпечних регіонів, або здійснити поїздки волонтерам, які наразі допомагають місцевим жителям, теробороні та військовим. Інформація про це з’явилась на сторінці у соцмережах служби таксі Uklon.
Віднедавна в українців з’явилась можливість дістатись з одного міста нашої держави в інше за допомогою таксі, якщо є бажання евакуюватися. Для цього необхідно зробити таке замовлення в Uklon, у додатку потрібно обрати клас авто Evacuation. Зазначимо, кінцеву точку поїздки треба обирати виключно вручну – поставити на карті точку на потрібній адресі. Тариф на поїздку повторює тариф вашого міста, окрім вартості кілометру за містом – вона подвїться. Також можна керувати ціною поїздки та збільшити вартість до п’яти разів від стандартного тарифу.
«Ми не беремо комісію з водіїв за виконання поїздок, що здійснюються з гарячих точок бойових дій. Також відсутня комісія сервісу і на замовлення в межах міст. Перевезення здійснюються водіями, що співпрацюють з сервісом, проте, ми плануємо активно залучати й сторонніх водіїв, щоб у всіх, хто має бажання евакуюватися, була можливість це зробити», – йдеться на сторінці Uklon.
Поміж тим, компанія таксі перевезень розширила волонтерські поїздки у семи містах України, зокрема у Херсоні, Одесі, Харкові, Чернігові, Сумах, Миколаєві, Маріуполі. Загалом, поїздки призначені для волонтерів, які допомагають військовим, теробороні й українцям. Витрати на волонтерські поїздки покриваються за рахунок Uklon.
За вісім днів функціонування Uklon «Волонтер» у Києві здійснили 913 волонтерських поїздок та передали до лікарень, тероборони й ЗСУ 22 150 порцій їжі, 1 375 кг фруктів та овочів, 4 600 літрів питної води, 2 400 літрів пального.
Долучитися до ініціативи українцям можна заповнивши анкету. Власники бізнесу також можуть допомогти продуктами, медикаментами та пальним, для цього необхідно заповнити форму реєстрації.