Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    У Кривому Розі перевізники погрожують зійти з маршрутів, якщо не буде вирішено питання з тарифами за проїзд

    24 Січня 2022, 14:32 Поділитися

    На початку січня приватні перевізники міста почали наполягати на перерахунку тарифів за пасажирські перевезення. На їхню думку, з урахуванням нинішніх цін на паливо, запчастини та рівень мінімальної зарплати, діючі тарифи стають нерентабельними.

    У Кривому Розі перевізники погрожують зійти з маршрутів, якщо не буде вирішено питання з тарифами за проїзд

    За словами представника перевізників Анатолія Львова, підвищення тарифу – міра вимушена. «Коли минулого року ціни на газ злетіли вдвічі, у нас фактично стало 100 маршруток. Я гадаю, що криворіжці це помітили, коли були черги. Насилу тоді вдалося стабілізувати перевезення. Але ціни продовжують зростати на все, і водії просто відмовляються виїжджати на лінії та працювати на збиток. Це проста економіка. Ще трохи – і ми зійдемо з ліній у повному складі».

    Нагадаємо, що тарифи на пасажирські перевезення переглядалися ще у 2019 році, коли їхній граничний розмір був встановлений на рівні 8 грн. З того часу стрімко зросли ціни на бензин, дизпаливо, запчастини. А ціни на газ, на яких працює майже 200 одиниць маршруток міста, зросли вдвічі.

    «Ми трималися, що називається «до останнього». У Києві, Харкові, Одесі, Маріуполі та інших містах вартість проїзду у маршрутках піднялася до 10 грн, а у Дніпрі – до 12 грн ще навесні минулого року. Підняли вартість проїзду перевізники навіть у невеликих містах зі значно більш короткими маршрутами – наприклад, у Вінниці та Кременчуці були встановлені ті ж 10 грн. Ми продовжували працювати на старих умовах. Зараз у Запоріжжі йдеться вже про 12-14 грн за проїзд. Знаємо, що в інших містах йдеться також про 13 грн. Ми ж хочемо, а точніше вимушені зробити тариф просто мінімально можливим для продовження роботи – 10 грн», – каже Анатолій Львов.

    Анатолій вважає, що городяни найменше хочуть бачити величезні черги на зупинках та повну відсутність маршрутних таксі на вулицях міста. Але з таким підходом до їхніх послуг перевізники просто поїдуть працювати в інші міста, де тариф більш лояльний та економічно обґрунтований.

    До слова, у Кривому Розі є й альтернатива маршрутним таксі. Наприклад, проїзд у міському комунальному транспорті – трамваях, автобусах, тролейбусах та швидкісному трамваї. У 2021 році він став безкоштовним за карткою криворіжця.

    За словами представника перевізників Анатолія Львова, підвищення тарифу – міра вимушена. «Коли минулого року ціни на газ злетіли вдвічі, у нас фактично стало 100 маршруток. Я гадаю, що криворіжці це помітили, коли були черги. Насилу тоді вдалося стабілізувати перевезення. Але ціни продовжують зростати на все, і водії просто відмовляються виїжджати на лінії та працювати на збиток. Це проста економіка. Ще трохи – і ми зійдемо з ліній у повному складі».

    Нагадаємо, що тарифи на пасажирські перевезення переглядалися ще у 2019 році, коли їхній граничний розмір був встановлений на рівні 8 грн. З того часу стрімко зросли ціни на бензин, дизпаливо, запчастини. А ціни на газ, на яких працює майже 200 одиниць маршруток міста, зросли вдвічі.

    «Ми трималися, що називається «до останнього». У Києві, Харкові, Одесі, Маріуполі та інших містах вартість проїзду у маршрутках піднялася до 10 грн, а у Дніпрі – до 12 грн ще навесні минулого року. Підняли вартість проїзду перевізники навіть у невеликих містах зі значно більш короткими маршрутами – наприклад, у Вінниці та Кременчуці були встановлені ті ж 10 грн. Ми продовжували працювати на старих умовах. Зараз у Запоріжжі йдеться вже про 12-14 грн за проїзд. Знаємо, що в інших містах йдеться також про 13 грн. Ми ж хочемо, а точніше вимушені зробити тариф просто мінімально можливим для продовження роботи – 10 грн», – каже Анатолій Львов.

    Анатолій вважає, що городяни найменше хочуть бачити величезні черги на зупинках та повну відсутність маршрутних таксі на вулицях міста. Але з таким підходом до їхніх послуг перевізники просто поїдуть працювати в інші міста, де тариф більш лояльний та економічно обґрунтований.

    До слова, у Кривому Розі є й альтернатива маршрутним таксі. Наприклад, проїзд у міському комунальному транспорті – трамваях, автобусах, тролейбусах та швидкісному трамваї. У 2021 році він став безкоштовним за карткою криворіжця.

    Теги
    • #перевезення
    • #тарифи
    • #транспорт
    • #транспорт кривого рогу