Більшість глядачів «Першого міського» слідкує за акціями та розпродажами, - опитування
11 листопада в ефірі «Першого міського» та телеграм-каналі ми запитували, чи слідкують криворіжці за акціями та розпродажами. Інтерактив присвятили Всесвітньому дню шопінгу, що відзначають щороку у символічну дату 11 числа 11 місяця. Більшість глядачів та підписників відповіли ствердно.
Серед опитаних 47,5% тих, хто вважає, що акції дають можливість заощадити. Ще 42,5% респондентів купують товари лише за потреби. А 10% вважають розпродажі маркетинговим ходом, тому не звертають на них увагу.
Нагадаємо, більшість телеглядачів «Першого міського» відчули перебої із транспортом через карантинні обмеження.
Серед опитаних 47,5% тих, хто вважає, що акції дають можливість заощадити. Ще 42,5% респондентів купують товари лише за потреби. А 10% вважають розпродажі маркетинговим ходом, тому не звертають на них увагу.
Нагадаємо, більшість телеглядачів «Першого міського» відчули перебої із транспортом через карантинні обмеження.
Популярне