«Кривбасводоканал» продовжує працювати з абонентами дистанційно, – список телефонів
Зв’язатись із фахівцями «Кривбасводоканалу» можна за допомогою трьох контактних номерів, електронної пошти, а також через соцмережі. Окрім того, інформування містян про нагальні новини та події здійснюється через мережі Фейсбук, Телеграм та Вайбер. Про це повідомляє прес-служба «Кривбасводоканалу».
Звернутись до підприємства можна через наступні номери кол-центру: (056) 499-15-75; (067) 659-15-75; (066) 499-15-75. Працює «Кривбасводоканал» з понеділка по неділю з 08:00 до 20:00 (без перерви). У певні відділи можна зателефонувати за такими номерами:
1. Водозбут: (067) 560-03-20, (0564) 74-44-28.
2. Центрально-Міський цех: (067)-550-79-72.
3. Металургійний цех: (067)-551-27-50, (067)-553-60-57.
4. Довгинцівський цех: (067)-551-24-71.
5. Покровський цех: (067)-551-61-37.
6. Саксаганський цех: (067)-551-63-46.
7. Північний цех: (067)-551-77-67.
8. Інгулецький цех: (067)-551-61-34.
Окрім того, криворіжці можуть відправити електронний лист на адресу установи – [email protected] або звернутись у приватному повідомленні на сторінці Фейсбук. Номер (067) 541-61-02 у Вайбері створили виключно для текстових та фотоповідомлень про пориви, витоки та відкриті люки.
Також місцеві жителі можуть слідкувати за новинами підприємства у наступних соціальних мережах:
– у Вайбері – https://bit.ly/3yqs5W3;
– у Телеграмі – https://t.me/kryvbasvodokanal;
– у Фейсбуці – https://www.facebook.com/kpkvkpage.