Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    В Україні пропонують не поновлювати дистанційну форму навчання, незважаючи на ситуацію з COVID-19, – петиція

    3 Вересня 2021, 09:29 Поділитися ПЕТИЦІЯ

    1 вересня на сайті електронних петицій зареєстрували прохання жителя України про недопущення поновлення «дистанційки» для школярів та студентів країни. На думку автора, така форма навчання негативно впливає на професійну обізнаність та спроможність майбутніх фахівців, що у свою чергу завдає шкоди державним інтересам. Петицію зареєстрували на сайті інтернет-представництва Президента України.

    В Україні пропонують не поновлювати дистанційну форму навчання, незважаючи на ситуацію з COVID-19, – петиція

    Автором прохання є Віталій Вознюк. Він впевнений, що дистанційне навчання поєднує в собі два важливих аспекти – наявність спілкування з викладачами та іншими учнями, а також власна мотивація. Живу взаємодію можна замінити за допомогою новітніх технологій – електронна пошта, телефон, програми відео-конференцій тощо. Проте дистанційне спілкування не замінить живого повною мірою.

    З приводу мотивації, то її наявність відіграє чималу роль – якщо учень або студент не матиме власного бажання навчатись, то позитивних результатів та користі не буде. Загалом, дистанційне навчання – це найчастіше обдуманий і зважений крок, на який йде доросла людина. Це вже 80% необхідної мотивації.

    Окрім того, чоловік наводить перелік недоліків такої форми навчання та обґрунтовує кожен з них.

    «Серед недоліків дистанційної форми навчання можна виділити такі:

    – відсутність очного спілкування викладача і студента – не всі студенти можуть бути самодисциплінованими і самосвідомими, на високому рівні здійснювати самостійну навчальну діяльність, тому немає безпосередньої можливості здійснювати контроль за діями слухачів;

    – якість навчання за допомогою дистанційних технологій напряму залежить від гарної технічної оснащеності – значне навантаження на апаратно-програмну частину комп’ютера дають програмні засоби для проведення віртуальних практикумів та заходів з використанням відео- та аудіо;

    – моральна відповідальність – цей недолік дистанційної форми навчання пов’язаний із першими двома: за відсутності суворого контролю та потрібної апаратно-програмної підтримки у слухачів з’являється спокуса замінити себе на іншу особу, більш обізнану в предметі, що вивчається, для складання контрольних робіт, заліків чи іспитів;

    – проблема забезпечення самостійної роботи, яка має два боки: з одного боку, слухачі, що не мають достатнього досвіду самостійної роботи та вольової саморегуляції, звичка до групового навчання, а з іншого, – недостатнє організаційно-методичне забезпечення самостійної роботи слухачів, що є завданням тьюторів;

    – недостатньо розвинене вміння здійснювати комунікацію на відстані як у студентів, так і у викладачів та у зв’язку із цим виникнення проблеми появи комунікативного бар’єру і відсутності психологічного комфорту учасників дистанційного навчання», – зазначається у прошенні.

    Задля розгляду петиції Президентом, необхідно зібрати 25 000 підписів. Підтримати ініціативу можна протягом 91 дня за посиланням.

    Нагадаємо, в Україні пропонують притягувати до кримінальної відповідальності осіб, які продають неякісне паливо для будь-якого виду транспорту.

    Автором прохання є Віталій Вознюк. Він впевнений, що дистанційне навчання поєднує в собі два важливих аспекти – наявність спілкування з викладачами та іншими учнями, а також власна мотивація. Живу взаємодію можна замінити за допомогою новітніх технологій – електронна пошта, телефон, програми відео-конференцій тощо. Проте дистанційне спілкування не замінить живого повною мірою.

    З приводу мотивації, то її наявність відіграє чималу роль – якщо учень або студент не матиме власного бажання навчатись, то позитивних результатів та користі не буде. Загалом, дистанційне навчання – це найчастіше обдуманий і зважений крок, на який йде доросла людина. Це вже 80% необхідної мотивації.

    Окрім того, чоловік наводить перелік недоліків такої форми навчання та обґрунтовує кожен з них.

    «Серед недоліків дистанційної форми навчання можна виділити такі:

    – відсутність очного спілкування викладача і студента – не всі студенти можуть бути самодисциплінованими і самосвідомими, на високому рівні здійснювати самостійну навчальну діяльність, тому немає безпосередньої можливості здійснювати контроль за діями слухачів;

    – якість навчання за допомогою дистанційних технологій напряму залежить від гарної технічної оснащеності – значне навантаження на апаратно-програмну частину комп’ютера дають програмні засоби для проведення віртуальних практикумів та заходів з використанням відео- та аудіо;

    – моральна відповідальність – цей недолік дистанційної форми навчання пов’язаний із першими двома: за відсутності суворого контролю та потрібної апаратно-програмної підтримки у слухачів з’являється спокуса замінити себе на іншу особу, більш обізнану в предметі, що вивчається, для складання контрольних робіт, заліків чи іспитів;

    – проблема забезпечення самостійної роботи, яка має два боки: з одного боку, слухачі, що не мають достатнього досвіду самостійної роботи та вольової саморегуляції, звичка до групового навчання, а з іншого, – недостатнє організаційно-методичне забезпечення самостійної роботи слухачів, що є завданням тьюторів;

    – недостатньо розвинене вміння здійснювати комунікацію на відстані як у студентів, так і у викладачів та у зв’язку із цим виникнення проблеми появи комунікативного бар’єру і відсутності психологічного комфорту учасників дистанційного навчання», – зазначається у прошенні.

    Задля розгляду петиції Президентом, необхідно зібрати 25 000 підписів. Підтримати ініціативу можна протягом 91 дня за посиланням.

    Нагадаємо, в Україні пропонують притягувати до кримінальної відповідальності осіб, які продають неякісне паливо для будь-якого виду транспорту.

    Теги
    • #дистанційне навчання
    • #петиція
    • #навчання