Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    «Брама міста»: у Кривому Розі презентували лого одного з районів

    22 Серпня 2021, 09:57 Поділитися

    У Довгинцівському районі міста на сесії райради відбулася урочиста презентація та затвердження логотипу району, який тепер будуть використовувати під час свят, розміщення соціальної та іншої реклами.

    «Брама міста»: у Кривому Розі презентували лого одного з районів

    «Кожне місто та район має свій креативний потенціал, який треба розвивати та дати проявити себе. У динамічному розвитку варто використовувати усі можливі засоби для популяризації іміджу та туристичної привабливості, залучення інвестицій. Одним із способів заявити про конкурентні переваги території, а також підвищення її привабливості є створення туристичного бренду», – підкреслив на засіданні райради голова Ігор Ратінов.

    Логотип та логоблок району розробляли за допомогою знавців із рекламного агентства. Сама графічна форма знаку – це архітектурна й історична пам’ятка – будівля залізничного вокзалу, яка уособлює старовинні будівлі Довгинцівського району. У логоблоку зберегли культову форму будівлі вокзалу, але відтворили її простіше, змістовніше, сучасніше. Зображений вокзал неперервною лінією.

    «Я дуже радий, що встигли до 30-ї річниці Незалежності презентувати логоблок. За основу взяли приміщення залізничного вокзалу. Ця будівля була відкрита в 1903 році і тоді ще називалася Довгинцеве. Але не було сумнівів, що саме обрати у якості образу. Адже, кажучи Довгинцеве, ми вже багато поколінь бачимо перед собою та уявляємо лише вокзал. Це брама міста, яка зустрічає всіх», – зазначив розробник Едуард Давоян.

     

    «Кожне місто та район має свій креативний потенціал, який треба розвивати та дати проявити себе. У динамічному розвитку варто використовувати усі можливі засоби для популяризації іміджу та туристичної привабливості, залучення інвестицій. Одним із способів заявити про конкурентні переваги території, а також підвищення її привабливості є створення туристичного бренду», – підкреслив на засіданні райради голова Ігор Ратінов.

    Логотип та логоблок району розробляли за допомогою знавців із рекламного агентства. Сама графічна форма знаку – це архітектурна й історична пам’ятка – будівля залізничного вокзалу, яка уособлює старовинні будівлі Довгинцівського району. У логоблоку зберегли культову форму будівлі вокзалу, але відтворили її простіше, змістовніше, сучасніше. Зображений вокзал неперервною лінією.

    «Я дуже радий, що встигли до 30-ї річниці Незалежності презентувати логоблок. За основу взяли приміщення залізничного вокзалу. Ця будівля була відкрита в 1903 році і тоді ще називалася Довгинцеве. Але не було сумнівів, що саме обрати у якості образу. Адже, кажучи Довгинцеве, ми вже багато поколінь бачимо перед собою та уявляємо лише вокзал. Це брама міста, яка зустрічає всіх», – зазначив розробник Едуард Давоян.

     

    Теги
    • #логотип
    • #довгинцівський район