«Брама міста»: у Кривому Розі презентували лого одного з районів
У Довгинцівському районі міста на сесії райради відбулася урочиста презентація та затвердження логотипу району, який тепер будуть використовувати під час свят, розміщення соціальної та іншої реклами.
«Кожне місто та район має свій креативний потенціал, який треба розвивати та дати проявити себе. У динамічному розвитку варто використовувати усі можливі засоби для популяризації іміджу та туристичної привабливості, залучення інвестицій. Одним із способів заявити про конкурентні переваги території, а також підвищення її привабливості є створення туристичного бренду», – підкреслив на засіданні райради голова Ігор Ратінов.
Логотип та логоблок району розробляли за допомогою знавців із рекламного агентства. Сама графічна форма знаку – це архітектурна й історична пам’ятка – будівля залізничного вокзалу, яка уособлює старовинні будівлі Довгинцівського району. У логоблоку зберегли культову форму будівлі вокзалу, але відтворили її простіше, змістовніше, сучасніше. Зображений вокзал неперервною лінією.
«Я дуже радий, що встигли до 30-ї річниці Незалежності презентувати логоблок. За основу взяли приміщення залізничного вокзалу. Ця будівля була відкрита в 1903 році і тоді ще називалася Довгинцеве. Але не було сумнівів, що саме обрати у якості образу. Адже, кажучи Довгинцеве, ми вже багато поколінь бачимо перед собою та уявляємо лише вокзал. Це брама міста, яка зустрічає всіх», – зазначив розробник Едуард Давоян.