Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Паспорти, нерухомість і відстрочка від мобілізації: з чим найчастіше звертаються криворіжці до Центру «Віза»

    16 Грудня 2025, 18:00 Поділитися

    Які питання сьогодні найбільше хвилюють мешканців Кривого Рогу? Відповідь дала статистика «Гарячої» лінії Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії»).

    Паспорти, нерухомість і відстрочка від мобілізації: з чим найчастіше звертаються криворіжці до Центру «Віза»

    З початку року оператори «Гарячої» лінії вже опрацювали 18 877 дзвінків, лише за минулий місяць - 1 568 звернень. Усі дзвінки на номер 0-800-500-459 є безкоштовними, а тематику запитів тут постійно аналізують, щоб вчасно пояснювати найактуальніші питання.

    Найчастіше криворіжці телефонували з приводу оформлення паспортних документів - 208 звернень, що становить понад 13% від усіх дзвінків за місяць.

    Майже стільки ж питань стосувалися державної реєстрації прав власності на нерухоме майно - 197 звернень (близько 13%).

    Третє місце посіли звернення щодо отримання відстрочки від призову під час мобілізації. Після передачі цих повноважень від ТЦК та СП до ЦНАП з 1 листопада, на «Гарячу» лінію надійшло 188 таких дзвінків, або 12%.

    Окрім цього, криворіжців активно цікавлять питання:
    - реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання, а також отримання витягів з Реєстру громади;
    - послуг офісу «Я-Ветеран»;
    реєстрації бізнесу;
    - послуг ДРАЦС;
    - отримання витягів з державних реєстрів.

    Варто зазначити, що досить часто мешканці звертаються і з питаннями, які не входять до компетенції Центру «Віза». 

    «За минулий місяць таких питань було 245, а це майже 16%, що свідчить про довіру до Центру «Віза» («Центр Дії») у вирішенні своїх життєвих питань», - зауважили у повідомленні центру. 

    Серед популярних запитів залишається й запис на прийом до Центру «Віза». 

    Також на сайті Центру у розділі «Послуги» можна знайти детальну інформацію для підготовки до візиту в ЦНАП, а в багатьох випадках — отримати послуги онлайн через особистий кабінет.

    Адміністратори «Гарячої» лінії Центру «Віза» («Центр Дії») консультують у робочі дні - з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 16:30. Якщо ж додзвонитися не вдається, криворіжці можуть звернутися до Контакт-Центру виконкому міськради за телефонами 15-20 (для абонентів «Київстар») або (056) 499-15-20.

    Нагадаємо, раніше ми писали про те як у Кривому Розі підтримують членів родин загиблих оборонців.

    З початку року оператори «Гарячої» лінії вже опрацювали 18 877 дзвінків, лише за минулий місяць - 1 568 звернень. Усі дзвінки на номер 0-800-500-459 є безкоштовними, а тематику запитів тут постійно аналізують, щоб вчасно пояснювати найактуальніші питання.

    Найчастіше криворіжці телефонували з приводу оформлення паспортних документів - 208 звернень, що становить понад 13% від усіх дзвінків за місяць.

    Майже стільки ж питань стосувалися державної реєстрації прав власності на нерухоме майно - 197 звернень (близько 13%).

    Третє місце посіли звернення щодо отримання відстрочки від призову під час мобілізації. Після передачі цих повноважень від ТЦК та СП до ЦНАП з 1 листопада, на «Гарячу» лінію надійшло 188 таких дзвінків, або 12%.

    Окрім цього, криворіжців активно цікавлять питання:
    - реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання, а також отримання витягів з Реєстру громади;
    - послуг офісу «Я-Ветеран»;
    реєстрації бізнесу;
    - послуг ДРАЦС;
    - отримання витягів з державних реєстрів.

    Варто зазначити, що досить часто мешканці звертаються і з питаннями, які не входять до компетенції Центру «Віза». 

    «За минулий місяць таких питань було 245, а це майже 16%, що свідчить про довіру до Центру «Віза» («Центр Дії») у вирішенні своїх життєвих питань», - зауважили у повідомленні центру. 

    Серед популярних запитів залишається й запис на прийом до Центру «Віза». 

    Також на сайті Центру у розділі «Послуги» можна знайти детальну інформацію для підготовки до візиту в ЦНАП, а в багатьох випадках — отримати послуги онлайн через особистий кабінет.

    Адміністратори «Гарячої» лінії Центру «Віза» («Центр Дії») консультують у робочі дні - з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 16:30. Якщо ж додзвонитися не вдається, криворіжці можуть звернутися до Контакт-Центру виконкому міськради за телефонами 15-20 (для абонентів «Київстар») або (056) 499-15-20.

    Нагадаємо, раніше ми писали про те як у Кривому Розі підтримують членів родин загиблих оборонців.

    Теги
    • #віза
    • #послуги
    • #дія
    • #звернення