Економія поряд з задоволенням душі: як українці витрачаються на базові потреби зараз
У час війни українці стали більш уважними до витрат коштів. Про це свідчать результати нового дослідження.
88% учасників вказали, що хочуть жити тут і зараз. 85% можуть дозволити радощі та задоволення задля особистої душевної рівноваги. Найактивніше такий настрій панує серед вікової групи 25-34 роки. 45-55+ - практикують економію.
Портрет пріоритетів:
- 47% - скоротили дозволену суму на базові потреби.
- 82% - уникають зайвого, втім, розживаються речами, що приносять задоволення.
- 77% - обирають варіант менших покупок, але кращої якості.
- 76% - головне здоров’я.
- 59% - готові вкладатися у покращення емоційного стану.
- 52% - спрямовують заробітки на розвиток і досвід (навчання, подорожі).
Під час вибору між брендами 39% опитаних на перший план ставлять якість та довговічність бажаної речі. Для 11% головний акцент на престижі. Поштовхом у сфері fashion & beauty у 52% є особисті досвід та знання, 33% - рекомендації друзів. Маркетинг у соцмережах мотивує до купівлі 24% українців. Глобальні міжнародні компанії у ТОПі, порівняно з нішевими та вітчизняними виробниками.
Відношення до предметів розкоші:
- 32% - стримана купівля.
- 22% - не на часі.
- 18 – зовсім не цікаво.
- 19% - такі предмети = частині нормального життя, що «допомагає не втратити себе».
61% жінок та 47% чоловіків не хочуть економити на важливих для себе речах. 70% жінок і 50% чоловіків продовжують купувати товари, що покращують емоційний стан.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, скільки українців не мають заощаджень через погані доходи.
- 82% - уникають зайвого, втім, розживаються речами, що приносять задоволення.
- 77% - обирають варіант менших покупок, але кращої якості.
- 76% - головне здоров’я.
- 59% - готові вкладатися у покращення емоційного стану.
- 52% - спрямовують заробітки на розвиток і досвід (навчання, подорожі). Під час вибору між брендами 39% опитаних на перший план ставлять якість та довговічність бажаної речі. Для 11% головний акцент на престижі. Поштовхом у сфері fashion & beauty у 52% є особисті досвід та знання, 33% - рекомендації друзів. Маркетинг у соцмережах мотивує до купівлі 24% українців. Глобальні міжнародні компанії у ТОПі, порівняно з нішевими та вітчизняними виробниками. Відношення до предметів розкоші: - 32% - стримана купівля.
- 22% - не на часі.
- 18 – зовсім не цікаво.
- 19% - такі предмети = частині нормального життя, що «допомагає не втратити себе». 61% жінок та 47% чоловіків не хочуть економити на важливих для себе речах. 70% жінок і 50% чоловіків продовжують купувати товари, що покращують емоційний стан. Нагадаємо, раніше ми писали про те, скільки українців не мають заощаджень через погані доходи.