Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Економія поряд з задоволенням душі: як українці витрачаються на базові потреби зараз

    9 Грудня 2025, 09:00 Поділитися СТАТИСТИКА

    У час війни українці стали більш уважними до витрат коштів. Про це свідчать результати нового дослідження.

    Економія поряд з задоволенням душі: як українці витрачаються на базові потреби зараз

    88% учасників вказали, що хочуть жити тут і зараз. 85% можуть дозволити радощі та задоволення задля особистої душевної рівноваги. Найактивніше такий настрій панує серед вікової групи 25-34 роки. 45-55+ - практикують економію. 

    Портрет пріоритетів: 

    -  47% - скоротили дозволену суму на базові потреби.
    -  82% - уникають зайвого, втім, розживаються речами, що приносять задоволення.
    -  77% - обирають варіант менших покупок, але кращої якості.
    -  76%  - головне здоров’я.
    -  59% - готові вкладатися у покращення емоційного стану. 
    -  52% - спрямовують заробітки на розвиток і досвід (навчання, подорожі).

    Під час вибору між брендами 39% опитаних на перший план ставлять якість та довговічність бажаної речі. Для 11% головний акцент на престижі. Поштовхом у сфері fashion & beauty у 52% є особисті досвід та знання, 33% - рекомендації друзів. Маркетинг у соцмережах мотивує до купівлі 24% українців. Глобальні міжнародні компанії у ТОПі, порівняно з нішевими та вітчизняними виробниками. 

    Відношення до предметів розкоші: 

    -  32% - стримана купівля. 
    -  22% - не на часі. 
    -  18 – зовсім не цікаво. 
    -  19% - такі предмети = частині нормального життя, що «допомагає не втратити себе».

    61% жінок та 47% чоловіків не хочуть економити на важливих для себе речах. 70% жінок і 50% чоловіків продовжують купувати товари, що покращують емоційний стан. 

    Нагадаємо, раніше ми писали про те, скільки українців не мають заощаджень через погані доходи

    88% учасників вказали, що хочуть жити тут і зараз. 85% можуть дозволити радощі та задоволення задля особистої душевної рівноваги. Найактивніше такий настрій панує серед вікової групи 25-34 роки. 45-55+ - практикують економію. 

    -  47% - скоротили дозволену суму на базові потреби.
    -  82% - уникають зайвого, втім, розживаються речами, що приносять задоволення.
    -  77% - обирають варіант менших покупок, але кращої якості.
    -  76%  - головне здоров’я.
    -  59% - готові вкладатися у покращення емоційного стану. 
    -  52% - спрямовують заробітки на розвиток і досвід (навчання, подорожі).

    Під час вибору між брендами 39% опитаних на перший план ставлять якість та довговічність бажаної речі. Для 11% головний акцент на престижі. Поштовхом у сфері fashion & beauty у 52% є особисті досвід та знання, 33% - рекомендації друзів. Маркетинг у соцмережах мотивує до купівлі 24% українців. Глобальні міжнародні компанії у ТОПі, порівняно з нішевими та вітчизняними виробниками. 

    Відношення до предметів розкоші: 

    -  32% - стримана купівля. 
    -  22% - не на часі. 
    -  18 – зовсім не цікаво. 
    -  19% - такі предмети = частині нормального життя, що «допомагає не втратити себе».

    61% жінок та 47% чоловіків не хочуть економити на важливих для себе речах. 70% жінок і 50% чоловіків продовжують купувати товари, що покращують емоційний стан. 

    Нагадаємо, раніше ми писали про те, скільки українців не мають заощаджень через погані доходи

    Теги
    • #статистика
    • #витрати