За квитками знов до каси: у застосунку «Укрзалізниці» тимчасові проблеми з онлайн-сервісами
Через збій в IT-системі тимчасово не працюють онлайн-сервіси. Фахівці «Укрзалізниці» вже працюють над усуненням технічних проблем. Компанія робить все можливе, щоб якнайшвидше відновити повноцінну роботу застосунку та забезпечити комфортне обслуговування пасажирів.

Зокрема, нині користувачам недоступні:
- купівля квитків через застосунок та сайт;
- онлайн-сервіси замовлення послуг;
- довідкові послуги.
Щоб мінімізувати незручності для пасажирів, «Укрзалізниця» посилила ранкові зміни в касах на вокзалах додатковими працівниками та пропонує використовувати для зв'язку сторінки компанії в соціальних мережах.
«Перепрошуємо за незручності», - зазначили у повідомленні.
Нагадаємо, раніше ми писали, що графік руху поїздів на Дніпропетровщині скоригували через обстріли.
Зокрема, нині користувачам недоступні:
- купівля квитків через застосунок та сайт;
- онлайн-сервіси замовлення послуг;
- довідкові послуги.
Щоб мінімізувати незручності для пасажирів, «Укрзалізниця» посилила ранкові зміни в касах на вокзалах додатковими працівниками та пропонує використовувати для зв'язку сторінки компанії в соціальних мережах.
«Перепрошуємо за незручності», - зазначили у повідомленні.
Нагадаємо, раніше ми писали, що графік руху поїздів на Дніпропетровщині скоригували через обстріли.