Сюжети
Сюжети новин
Рік роботи криворізького «Контакт-центру»
Один рік добрих справ на благо криворіжців. Міський «Контакт-центр» підбив підсумки своєї роботи за перші 12 місяців. За цей період опрацювали майже 53 тисячі звернень від містян, провели 200 онлайн-прийомів. Серед топ-питань, які найчастіше ставлять операторам Центру, ті, що стосуються транспорту, освіти, сфери ЖКГ тощо. Хто ці люди, які щоденно приймають звернення від криворіжців та чим пишаються, розкаже Олександр Фефілатьєв.
8 Вересня 2021, 22:02
Театр декоративної графіки Віталія Безносенка
22:00
Інтерв’ю дня: Валерія Хоменко – начальниця PR-відділу АТ «Криворізька теплоцентраль»
15:26
У Кривому Розі просили допомоги пацієнти із нирковою недостатністю
12:07
Cпецрепортаж: спартакіада на Північному ГЗК Кривого Рогу
12:08