Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    53 тисячі опрацьованих заяв, 200 онлайн-прийомів, 24 тисячі хвилин прямого спілкування з городянами – «Контакт-центр 1520» Кривого Рогу відзначив рік своєї роботи

    7 Вересня 2021, 14:44 Поділитися

    Міський проєкт комунікації влади і громади – електронна платформа «Контакт-центр» працює з 7 вересня 2020 року. Зателефонувавши безкоштовно 1520, або звернувшись у електронному вигляді, криворіжці отримують консультації та подають заявки з питань, які їх турбують. 80% звернень надходять саме на гарячу лінію. Переважна кількість питань вирішується позитивно, на користь криворіжців.

    53 тисячі опрацьованих заяв, 200 онлайн-прийомів, 24 тисячі хвилин прямого спілкування з городянами – «Контакт-центр 1520» Кривого Рогу відзначив рік своєї роботи

    Сучасний сервіс був створений для комфорту та ефективного зворотного зв’язку криворіжців із міськими службами й за рік роботи став пульсом криворізької громади, працює, як й було поставлено завдання – не тільки на прийом дзвінків та заяв, а в першу чергу – для дієвої допомоги городянам.

    Вітаючи від імені в. о. міського голови Ю. Вілкула, який був ініціатором створення Центру, всіх спеціалістів, які задіяні у його роботі – заступник міського голови Н. Подоплєлова зазначила: «Робота із заявками мешканців – один із пріоритетних напрямків діяльності органів місцевого самоврядування та підприємств, установ, заснованих міською радою. Й в умовах карантину робота Контакт центру, з його онлайн-прийомами керівників та фахівці за різними напрямками роботи – особливо важлива для зворотного зв’язку з мешканцями. Для нас не важливих питань не має! Тому спектр питань від криворіжців ми не обмежуємо лише повноваженнями органів місцевого самоврядування й знаходимо вирішення проблем, які й не належать до компетенції міської влади, адже головне – допомогти людині. Наше спільне завдання – бути корисними громаді!».

    Серед кращих виконавців заявок, які надходили через Контакт Центр стали КП «Кривбасводоканал», департамент соціальної політики міськвиконкому, виконкоми Інгулецької та Довгинцівської районних у місті рад.

    «Маємо не тільки вислухати, але й допомогти добрими справами, а інколи просто добрими словами, співчуттям, а також і радість розділити. І нам дуже приємно, що за цей час ми отримали понад 600 подяк, це гарна оцінка нашої роботи», – відзначив модератор Центру, начальник управління по роботі зі зверненнями громадян Віктор Чорний.

    Головне для багатьох криворіжців, що 1520 (для абонентів Київстар) та 499-1520 для інших операторів – це єдиний безкоштовний номер, який легко запам’ятати, і не потрібно звертатися до інших гарячих ліній. У будні дні, з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 17:00 телефонуйте до Контакт-центру, або цілодобово можна зареєструвати заявку на сайті Контакт-центр та через мобільний додаток.

    Довідково: контакт центр об’єднує роботу 140 керівників органів місцевого самоврядування й комунальних підприємств та установ міста, які надають різні види послуг населенню та 18 спеціалістів виконкому міськради. Це й оператори, які приймають заявки та направляють їх виконавцям, аналітики, які проводять аналіз заявок за різними показниками та спеціалісти групи контролю, які слідкують за виконанням заявок.

     

    Теги
    • #консультація