«Ринок є ринок» – після чергового стрибка цін на пальне, на підставі укладання Антимонопольного комітету України маршрутники Кривого Рогу останніми через рік після підвищення в інших містах зможуть підняти тариф до 10 грн
Але ні точної дати можливого підвищення, ні вартості маршрутів приватні перевізники поки що не називають. Підвищення вартості проїзду в маршрутках майже всіх міст країни відбулося ще навесні минулого року. У Києві, Харкові, Одесі, Львові, Маріуполі вартість проїзду у маршрутках піднялася до 10 грн, а в Дніпрі – від 10 до 12 грн. При цьому практично ті ж самі ціни встановили й у міському громадському транспорті. Наразі приватні перевізники цих міст говорять уже про тарифи на рівні 14 грн.
Приватні перевізники Кривого Рогу наголошують – Кривий Ріг останній із великих міст України, де тарифи переглядалися ще у 2019 році, коли їх граничний розмір був встановлений на рівні 8 грн і що далі їздити за такими тарифами за постійного зростання цін на бензин, газ та запчастини просто неможливо.
Їхні слова знаходять пряме підтвердження. 15 лютого Міністерство економіки встановило нові розрахунки вартості пального для АЗС – бензину 36,75 грн/л, дизельне паливо – 36,07 грн/л. Про це повідомляє сайт міністерства. Газ на АЗС коштує близько 20 грн/л (зростання у 2 рази на рік).
Перевізники подали обґрунтування встановлення нових тарифів на перевезення у розмірі до 10 грн, за якими було отримано позитивний висновок Антимонопольного комітету України та які пройшли всі регуляторні процедури. Тобто вартість проїзду вже може бути піднята, але конкретної дати перевізники поки що не називають.
Раніше представник перевізників Кривого Рогу Анатолій Львов сказав: «Ми розуміємо, що підвищення нами тарифу є вкрай непопулярним заходом. Але вона просто вимушена! Коли минулого року ціни на газ злетіли вдвічі, у нас «під паркан» фактично стало 100 маршруток. Я гадаю, що криворіжці це помітили, коли були черги. Насилу тоді вдалося стабілізувати перевезення. Але ціни продовжують зростати на все, і водії просто відмовляються виїжджати на лінії та працювати собі на збиток. Це проста економіка. Ще трохи – і ми зійдемо з ліній у повному складі».
Перевізники підкреслюють, що за існуючих цін багато хто просто не бачать сенсу працювати. Крім цього, приватні перевізники у Кривому Розі, на відміну від інших міст, мають ще й конкурент у вигляді абсолютно безкоштовного комунального транспорту, яким користується все більше городян.